Пошук
Close this search box.

Застосування методів статистики в цифровому маркетингу: онлайн-семінар з практиком Анною Дериколенко

Застосування методів статистики в цифровому маркетингу: онлайн-семінар з практиком Анною Дериколенко
У понеділок, 13 квітня 2020 р., у рамках дисципліни «Статистика» пройшов онлайн-семінар за темою «Застосування методів статистики в цифровому маркетингу».
Спікером семінару виступила випускниця ФЕМу, спеціаліст у сфері цифрового маркетингу – Анна Дериколенко, яка працювала таргетологом у Median ads & School, менеджером з продажів у VIP media group, менеджером з реклами в ТОВ «Ельфа Лабораторія». Онлайн-семінар організували викладачі кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування к.е.н., доцент Олександр Маценко, к.е.н., доцент Олег Дутченко, к.е.н. В’ячеслав Вороненко та к.е.н. Анатолій Павлик, залучивши студентів 1 курсу ННІ ФЕМ імені Олега Балацького та ННІ БТ «УАБС». У семінарі також взяв участь завідувач кафедри д.е.н., професор Леонід Мельник.
Анна Дериколенко під час проведення онлайн-семінару
Основною метою семінару постало завдання надати чітке уявлення про аспекти та методи застосування статистики в цифровому маркетингу. Тому Анна Дериколенко розповіла про такі інструменти як Google Trends та Facebook, які допомагають маркетологам та дослідникам у статистичному аналізі. Студентам було наочно продемонстровано застосування додатків.
Перелік запитань студентів до доповідача
Наприкінці онлайн-семінару студенти мали змогу задати запитання Анні про оптимальний рекламний бюджет компаній, перспективи розвитку цифрового маркетингу, злети та падіння, найкращі та найгірші епізоди у своїй кар’єрі тощо. Загалом було отримано відповіді на близько 30 запитань студентів та надано влучні поради щодо використання соціальних мереж для проведення статистичного аналізу.