Пошук
Close this search box.

Участь у практично орієнтованій онлайн-конференції «SMM Day» від Академії WebPromoExperts

Участь у практично орієнтованій онлайн-конференції «SMM Day» від Академії WebPromoExperts

4 березня 2021 р. на запрошення Академії WebPromoExperts (м. Київ) доцент, к.е.н. Віктор САБАДАШ прийняв участь в онлайн-конференції «SMM Day». Фахівці, експерти й учасники конференції обговорили широке коло питань, проблем і практичних кейсів з просування товарів/послуг у соціальних мережах.

Практичні кейси і досвід представили 17 спікерів-фахівців провідних українських компаній. Усі спікери представили кейси у форматі «просто про складне», щоб навіть починаючі користувачі змогли оволодіти новими і незамінними для просування інструменти.

Тематика й проблематика кейсів досить широка: інструменти для SMM-спеціалістів; тренди Instagram 2021; тарґетована реклама; використання чат-ботів; активація інфлюенсерів в SMM; розвиток YouTube-каналів у 2021 р.; співпраця з тік-токерами; SMM стратегії для різних типів бізнеса; соціальні мережі, як особисте медіа; як правильно підібрати контент для кожної мережі, ін.

Матеріали й практичні кейси конференції є корисними для освітнього процесу, зокрема курсів «Глобальні ринки і конкуренція» і «Обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків», «Економічні конфлікти у глобальному середовищі».