Пітчинг бізнес-проєктів в рамках модуля Жана Моне «Молодь і бізнес: практики ЄС для співпраці»

У суботу 13 січня відбувся пітчинг бізнес-проєктів, розроблених учасниками Бізнес-школи «Молодь і бізнес» та удосконалених під час менторства.

У заході взяло участь більше 20 учасників, серед яких учні старших класів шкіл, студенти коледжів та університетів, а також викладачі.

Учасники представили бізнес-проєкти за такими напрямами як: використання штучного інтелекту в навчанні, вивчення іноземних мов, фізичний, психологічний і кар’єрний розвиток молоді, продаж товарів із зарубіжних маркетплейсів, тату-арт та цифровий маркетинг.

До складу журі увійшли підприємці та бізнес-експерти.

Після голосування журі маємо такі результати:

1 місце – «Еко курс на основі штучного інтелекту»

2 місця: «Онлайн курси «IELTS House», «Студія здоров’я» і «Юнацька школа «Молодий вовк».

3 місця: «Перепродаж речей з зарубіжних маркетплейсів» і «Тату салон InkCraft Stydio».

Номінація «Краща ініціатива в сфері реклами» – «Розвиток маркетинг блогу».

Номінація «Кращий проєкт щодо кар’єрного розвитку» – «Одеський центр кар’єрного розвитку».

Координатором бізнес-акселератору UNIDO GCIP було обрано 2 проєкти, які мають право без відбору взяти участь в Академії та покращити власні проєкти! Ними стали: «Еко курс на основі штучного інтелекту» і «Студія здоров’я».

Захід відбувся в рамках виконання проєкту Європейської комісії – модуля Жана Моне «Молодь і бізнес: практики ЄС для співпраці» (101126538-YouthBEU-ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH).