Пошук
Close this search box.

Лекція від таргетолога-практика

Лекція від таргетолога-практика
«Дійте!» Саме таким було гасло, що пролунало у п’ятницю 03.05.2019 р. для студентів та аспірантів кафедри.
У рамках практично-орієнтованої підготовки здобувачів була проведена лекція майстер-класвід таргетолога Анни Дериколенко – випускниці СумДУ. Вона зосередила увагу на важливості професії економіста у сучасних цифрових компаніях.
Студенти та аспіранти мали можливість отримати досвід від сучасного фахівця, що спеціалізується на аналізі даних соціальних мереж, як комерціалізувати знання, отримані під час навчання у СумДУ. Також Анна Олександрівна пояснила як використовувати методи статистики для проведення маркетингових досліджень та підвищувати ефективність бізнесу на основі аналітики.
Були розглянуті питання актуальності цифрового сліду, який залишає кожна людина, цінності обробки великих даних (Big Data) та захисту інформації для бізнесу в умовах цифрової економіки. Студенти та аспіранти дізналися про методи майнінгу корисної інформації та джерела її отримання для прийняття управлінських рішень у сучасному конкурентному середовищі.
Дякуємо Анні Олександрівні за співпрацю!