Кафедра має по дві сторінки в Фейсбуці та Інстаграмі – це сторінки кафедри та бізнес-школи. У 2021 році приріст кількості публікацій у Фейсбуці становив 22% відносно 2020 року, в Інстаграмі – 9%. Кількість підписників також суттєво зросла. У Фейсбуці кількість підписників зросла на 78% у порівнянні з 2020 роком, в Інстаграмі – на 133%.
Також кафедра у 2021 році почала активність в нових для себе соцмережах Twitter, LinkedIn, Youtube, Tik Tok та інших.
Не дивлячись на те, що новий сайт кафедри функціонує півроку, кількість новин на сайті перевищила кількість за 2020 рік на 62%.
Кафедра виконала таргет у 50 праць по самоархівації наукових праць у репозитарій за 2021 рік, виклавши 66 робіт.
23 викладачі кафедри мають профілі, що входять до ТОП-210 найбільш цитованих у Google Scholar за 2021 рік. Три викладачі не входять, один з яких близький до входження.
Чисельність штатних науково-педагогічних працівників, профілі яких входять до ТОП-210 найбільш цитованих у Google Scholar у кафедри складає 12,79 і є найбільшим серед кафедр ННІ БІЕМ.
Показник вебометричного рейтингу підрозділу за масштабом представлення веб-ресурсів у пошукових системах у кафедри складає 74,62 і це друге за розміром значення серед кафедр ННІ БІЕМ.
Показник вебометричного рейтингу за загальною цитованістю веб-ресурсів підрозділу у кафедри складає 52,62 і це четверте за розміром значення серед кафедр ННІ БІЕМ.
Узагальнюючий показник кількісної та якісної оцінки веб-ресурсів структурного підрозділу у кафедри складає 4,1, що є п’ятим результатом, але новий сайт функціонує півроку і робота щодо його покращання триває.