7 жовтня 2020 р. у рамках дисципліни «Стратегія підприємства» (викладач – доцент Маценко О.М.) студенти груп Е-71, Е-72р та Е.м-01 прослухали цікаву онлайн-лекцію від коуча у сфері цифрового маркетингу та проектного менеджменту – Анни Дериколенко.
Студенти на реальних кейсах ознайомилися з сучасними методами розробки та реалізації стратегії підприємства у цифровому світі. Зокрема, Анна поділилася досвідом роботи у креативній команді рекламного агентства «Nowedo», яке займається розробкою цифрових стратегій для сторонніх підприємств. Були підняті питання креативності стратегій, аутсорсингу розробки стратегій та їх ефективності. Зосереджено увагу на ролі економістів в діагностиці зовнішнього та внутрішнього середовищ сучасних підприємств, компаній та фірм.
Наприкінці онлайн-лекції студенти отримали вичерпні відповіді на усі поставлені запитання.
Бажаємо успіхів нашим економістам!
|