До обов’язків регіонального менеджера входить:

Здійснює збір інформації про регіональний ринок (кількість та профіль суб’єктів господарювання в регіоні, кількість населення, загальний рівень цін та співвідношення заробітної плати, основний споживчий попит, діяльність конкурентів у регіоні, ін.)

Аналізує інформацію про регіональний ринок та на основі результатів аналізу розробляє стратегію щодо подання товарів (послуг, робіт) у регіоні

Забезпечує реалізацію рекламних кампаній щодо просування товарів (послуг, робіт) у регіоні, реалізацію PR-кампаній щодо формування сприятливого іміджу підприємства у регіоні з урахуванням місцевої специфіки, організує представлення товарів (послуг, робіт) на регіональних виставках, ярмарках

Розробляє плани збуту у регіоні, програми зі збільшення обсягів збуту та координує їх виконання