
Здійснює роботу з економічного планування на підприємстві, спрямованого на організацію раціональної господарської діяльності, визначення пропорцій розвитку виробництва виходячи з конкретних умов та потреб ринку, виявлення та використання резервів виробництва з метою досягнення найбільшої результативності діяльності підприємства.

Своєчасно вносить до відповідних розділів плану зміни, обумовлені кон’юнктурою ринку та конкуренцією, забезпечує збалансованість виробництва продукції на основі попиту та пропозиції.

Складає кошторисну калькуляцію товарної продукції, розробляє проекти оптових та роздрібних цін на товарну продукцію, тарифи на роботи (послуги) з урахуванням кон’юнктури ринку.

Бере участь у проведенні маркетингових досліджень і прогнозуванні розвитку підприємства в умовах ринкової економіки.